Thứ Tư, 10 tháng 7, 2013

... na pewno i u Was lato rozdaje to, co ma najlepsze, tylko brać, brać :) póki dają :)
Jak pisałam wcześniej, mniej bywam, mniej komentuję ...

Narzuta z którą się zmagam tego lata sporo urosła.
Szydłowanie tak dużej robótki podczas upałów jest nieco uciążliwe, ale co tam, przeżyjemy i to.
Ktoś prosił o schemat.
Jednocześnie zaczęłam szydłować (i już kończę) bieżnik.
Wzór z zeszytu SR 6/2005, więcej o nim będzie w następnym wejściu.
Ktoś obdarował mnie różami ... ale jakimi???
Cudnymi!!
Nie umiałam wybrać, więc wstawiłam wszystkie foto.
I to na tyle.
 Dziękuję że do mnie zaglądacie, komentujecie, piszecie, zapraszam!
Wszystkim życzę udanego letniego wypoczynku.
Pa!
 

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh