Thứ Tư, 31 tháng 7, 2013

...
Tak dawno mnie tu nie było, nie znaczy to, że nie zaglądam do Was, bo zaglądam z ogromną przyjemnością.
A u mnie, bez nowości.
Rzeczona narzuta rośnie w dobrym tempie. Zużyłam już wszystkie (13) kłębuszków Perle5, końca jeszcze nie widać, i muszę jeszcze kilka dokupić. Fotki tym razem nie mam.
Napoczęłam ozdobną narzutkę na poduszkę ...

Sprułam filetowy bieżnik pokaźnej długości, nie skończony czekał kilka lat aż się nim zajmę.
Na fotce widać krzywizny motywu.
A lato na działce w pełni.
W tym roku pogoda zmienna, bo albo zbyt zimno, deszczowo, albo zbyt upalnie,
 a tego rośliny nie kochają.
                                             Zbiory owoców dużo skromniejsze ...
Przed nami sierpień, wakacyjny ale i pracowity, trzeba zamknąć letnie chwile w słoiki,
ile tylko się da :):)
Pozdrawiam Was i dzięki, że zaglądacie.



0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh