Chủ Nhật, 25 tháng 8, 2013

... nie po drodze ostatnio mi z szydełkiem i blogiem. Taki wymóg okoliczności i decyzji.
Będę rzadziej zaglądać, i z mniejszym dorobkiem, niestety coś za coś:)

Witam pracowite Bloggerki, zaglądające do mnie z przemiłymi komentarzami.
U mnie na czasie nadal narzuta i narzutka dla jaśka:) Zamówione nici czekają, dziewięć nowiutkich kłębuszków, tak pięknych aż żal napoczynać ... a w międzyczasie wykonałam serwetę-bieżnik. Ten model podziwiałam u Was, wzdychając z zachwytem szukałam odpowiednio dobrego schematu. Znalazłam, na tyle czytelny, że w krótkim czasie i ja mam to ananaskowe cudo.
Wielkość 78/45, niecałe 3 motki Cable5.
Kłębuszki w gotowości...
Na działce pięknie kwitną Cynie ...  
Najchętniej załączyłabym wszystkie fotki.
Czy to naprawdę ostatni tydzień wakacji?
Jak ten czas leci?!
Pozdrawiam Wszystkich zaglądających i do następnego wejścia.

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh