Thứ Ba, 1 tháng 7, 2014

Witam po długiej przerwie w blogowaniu i szydełkowaniu.
Witam nowe twarze Obserwatorek i dzękuję za miłe komentarze.
Czerwiec minął bez szczególnych akcentów mimo lata bez lata, cóż ...
U mnie było szydełkowanie, nowych wzorów szukanie, trochę psucia i prucia.
W efekcie niewiele;
co to będzie? napiszę w następnym wejściu
                              Dwa ciekawe elementy połączyłam w niewielką serwetkę ...
                                    ...i zabrakło mi chęci do powielania elementów.
                           Na Anny dla Ani powstaje okrągła serweta na niewielki stolik;
                            ):) Odwiedziła mnie moja dziewczyneczka i było mnóstwo radości.
                                                            Gdzie to lato?
                                                        Mój portret ...
                                        Dynamiczne niezbyt letnie ale lato trwa;
                             Kończą się truskawki, rozpoczęły się wakacje i urlopy.
                             Wszystkim wypoczywającym życzę dużo dobrej pogody
                             i wielu wakacyjnych wrażeń.
                                               Do następnego wejścia, pa!


0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh