Thứ Hai, 7 tháng 7, 2014

Pogodnie i prawdziwie letnio zaczął nam się kolejny lipcowy tydzień ...

Witam brać bloggerską i dziękuję za miłe komentowanie moich prac.
Ukończone mam dwie prace; serwetę dla Anny i bluzeczkę-sweterek (jak kto woli).

Ten model wykonywałam już dwa razy i zawsze się podobał.
Z radością wykonałam serwetę trzeci raz.
Wzór z Sabrina Robótki extra 3/2011, kordonek Cable5 zużyłam prawie trzy kłębuszki.
                            A teraz bluzeczka, szydełkowanie jej nie dało mi radości,
                            ale finalnie :) jestem zadowolona.
                            Bawełniane nici Perle, szydełko 1.75
                 Nie miałam dobrego światła, aparat się buntował, może po południu zmienię fotki.
                                           Kilka odcieni różu pani Pelargonii;
                           A to nowość nabyta w markecie, Lewizja pięknie się zapowiada.
                              Kto by się oparł tym rzęskom i czerwoniutkim usteczkom :):)
                                                Dobrego nowego tygodnia!

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh