Thứ Hai, 21 tháng 7, 2014

Witam!
Czy u Was też jest upalne lato? Upały są nie dla mnie ...
A co w robótkach?
Próbuję, pruję, bez pośpiechu bez pomysłu ... zmęczenie?
Ostatnio sprułam dużą pracę niemal przed finałem, ale bez żalu :):)
Odkładam szydełko na czas wakacji, zamykam blog i robię sobie dłuższą przerwę w bloggowaniu.

A oto poduszka, kolorowa jak lato, mam nadzieję, że przypadnie do gustu wnuczce.
Bardzo mi się podoba wzór i wykonanie;) kolory są dobrane spontanicznie, po prostu takie miałam.
Odwrotna strona z przewagą czerwieni.
                                               Kilka fotek z działkowym kwieciem.
                                  Dziękuję za miłe komentarze i za nowe twarze Obserwujących.
                                  Wszystkim życzę samych pogodnych letnich dni i nocy:)
                                                    Udanych wakacji! Pa!
                          

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh