Chủ Nhật, 14 tháng 12, 2014

... kiedy czas był dla mnie łaskawszy, zabrałam się za coś zupełnie innego.
Odnowiłam stare kuchenne krzesła które(niestety) nie są cennymi starociami tylko dawno zakupionymi giętymi krzesłami wyprodukowanymi w Radomsku.
Prawdę mówiąc jestem jakby w połowie pracy bo krzesła są dokładnie odarte ze starego lakieru,
tapicerka już zmieniona, ale brak jeszcze matlakieru (bo taki wstępnie zaplanowałam) i końcowej kosmetyki wokół siedziska.

Ale najpierw bombki, tym razem białe.
                                     Wzór jak w poprzednim wejściu, kordonek Cable5.
                                     Kilka śnieżynek w kwiatuszkowym kształcie i wzorek;
Uwielbiam tę miękkkość kordonka. 
Tutaj już usztywnione na baczność krochmalem:)
i jeszcze maleńkie śnieżki :)
 A teraz krzesła;
Dziękuję za miłe komentarze i życzę dobrego tygodnia.
Link do wzoru bombek podałam w poprzednim poście.

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh