Thứ Bảy, 6 tháng 12, 2014

Witam Wszystkich, po długiej przerwie w pisaniu bloga i nie tylko.
Witam nowych Obserwujących mój blog, dziękuję komentującym pomimo, że mnie tu jakby nie było.
Kiedy zapowiadałam małą przerwę w szydełkowaniu nie przypuszczałam, że będzie ona taka długa.
Mam nadzieję, że to się pomału zmieni.
Nie mogę się pochwalić szydełkowym dorobkiem, jedyną robótką jaką wykonałam jesienią była beżowo-kremowa serweta w symetryczne wzory. Lubię takie połączenie filetu i koronki.
Schemat z DR 4/2007r.

Na Waszych blogach już lekko świątecznie, zagościły ozdoby choinkowe
i dekoracje dla domu, same cudności :) magia świąt.
Jestem w czasie wykonywania tradycyjnych ozdób, nie będzie tego zbyt wiele, ale ucieszą.
 Dobrej niedzieli ...

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh