Chủ Nhật, 19 tháng 4, 2015

... trochę wiosennie, troszkę robótkowo.

Witam Wszystkich bywalców i tych wpadających tu na chwilę.
Dziękuję Wszystkim za miłe słowa w komentarzach i przyjemność bywania u Was.

Wiosna poczyna sobie coraz pewniej, wczorajsze popołudnie spędziłam na działce i mam dowody. Roślinność aż rwie się do życia, pszczółki pracowicie przeglądają pierwsze kwiaty drzew i krzewów owocowych ...
U mnie też jest pracowicie bo nie mam nic do pokazania. Pozostała mi do wykonania ostatnia rozetka maminej serwety, wbrew pozorom jest pracochłonna i nie tylko, ale o tym w następnym poście.
Niemal z nieba spadły mi nici których bez powodzenia szukałam. Już się tym zniechęcałam kiedy niespodzianie dotarła do mnie paczka, radosna niespodzianka, w dodatku prezent:):)
                                    Odrobina nici Muza i do kompletu dołączyła  taka mała ...
                                     Coś próbuję i jeszcze nie wiem jak szydło poprowadzi ...
                                          Czy pamiętacie modne kiedyś ciasto Zebra?
                                   Po długiej przerwie nie pieczenia, wyszła mi okazale :):)
                                     Dziękuję za uwagę i życzę dobrego nowego tygodnia.



0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh