Chủ Nhật, 14 tháng 6, 2015

Witam niedzielnie.

Za oknem mamy piękną letnią pogodę. Mam nadzieję, że i u Was tak pięknie i podeszczowo:)
Pozdrawiam zaglądających, komentujących, i nowych Obserwatorów. Dziękuję za miłe słowa.

Pogadamy o słupku? Jak pisałam i pokazywałam wcześniej, sprułam zaczętą firaneczkę. Coś mi nie pasowało, a to szydełko nie w tym rozmiarze, a to słupki mało stabilne, jednym słowem szydełkowałam i szukałam problemów( jeżeli w ogóle mogę użyć takiego słowa). Koniec końców po przemyśleniu znalazłam.
Kiedyś pokazywałam filetową różaną serwetkę która wyszła mi nie tak jak schemat obiecywał. Napisałam o tym w poście i dostałam maila z poradą. Zapamiętałam te słowa i właśnie teraz od nowa z nowymi słupkami rozpoczęłam pracę. Jestem zadowolona, słupek przerabiam jak zwykle narzucając nitkę, potem przerabiam  pierwszą pętelkę, dwie razem i dwie razem, łącznie trzy przerobienia. A jak to wygląda? super! Krateczka fileta wygląda równiutko a wypełnienia są pełne. Jeszcze raz dziękuję za poradę.
Tak to jest ... po kilku latach szydełkowania olśnienie ;):)
Oto fotki nowo zaczętej;
                                           Wianuszek wykonany był na dzień dziecka;

                                                         Pogodnej niedzieli! Pa!


0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh