Chủ Nhật, 7 tháng 6, 2015

Skończyłam szydełkować latte-serwetkę. Wzoru poszukałam w internecie, bardzo mi się podobał, ale wydrukowany jest (dla moich oczu) marnej jakości. Już wiem, że popełniłam przynajmniej jeden błąd.
Tak to u mnie bywa, gdy schemat jest niewyraźny. Ogólnie jest ok nawet przyszła ochota na bis z poprawkami ale w białym kolorze.
Pytacie często o szczegóły; zużyłam 2 i pół motka Cable5 w kolorze latte, szydełko 1.25
Długość serwetki 96cm - szer.40cm, fotki nie oddają koloru. A tutaj adres do scheamtu
                                Kwiatuszki które szydełkowałam przymocowane do spineczek;
                                               W oknie miłość i przyjaźń i lato :):)
                              Dziękuję za uwagę i życzę dobrego spokojnego nowego tygodnia.

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh