Thứ Sáu, 21 tháng 8, 2015


Witajcie!
Jakiś czas temu wzięłam udział w projekcie wymiankowym, który zorganizowała Dominika na swoim blogu wnętrzarskim - Iglowa's Interiors. Los tak chciał, że moja praca poleciała do Ewy, która robi  piękną biżuterię i łande decopage'owe rzeczy - sprawdźcie sami w jej Manufakturze Marzeń. To chyba pierwszy raz robiłam coś na wymiankę dla NIE karteczkującej-quillingującej osoby. Jestem ciekawa, czy mój prezent sprawi, że Ewa zechce spróbować trochę quillingu? ;)

No i proszę - moja ramka z cytatem, który uwielbiam! Uwielbiam kwiaty (ale to chyba zauważyliście) i zgadzam się z panem Philipem Otto Runge na 100%.


Tym razem postawiłam na róże, beże i ogólnie pastele :) 




Dziękuję organizatorce i wszystkim uczestniczkom za zabawę!
Ja też dostałam niespodziankę, ale niestety będę mogła się nią pochwalić dopiero za jakiś czas, jak wrócę do Wrocławia.
A tym czasem, pozdrawiam Was!

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh