Thứ Hai, 3 tháng 8, 2015

... ależ pięknie na Waszych blogach, piękne prace i piękno przyrody.

Dzień zapowiada się na upalnie :):) i ja witam Wszystkich zaglądających sierpniowo i gorąco.
Tydzień temu skończyłam szydełkować patentową firankę.
Jeszcze raz dziękuję za cenne podpowiedzi w temacie "słupek", jak widzicie przydały się ... bardzo:)
Wielkość firanki typowa na moje małe kuchenne okno, czyli wys 80, szer 150.
szydełko 1/1, zużyłam 7 i pół motka białych Filo di Scozia15/3, a tutaj wzorek
I tym razem sięgnęłam po motyw z różami, cóż takie lubię. Fotki w plenerze, na oknie będą nieco później.
 
Dół firanki obrzuciłam oczkami lekko ścisłymi.
Powiem Wam, że jestem porządnie zmęczona szydełkowaniem tego typu. Ciągłe zerkanie na wzór męczy wzrok i odpoczynek jest niezbędny. Mały odpoczynek, bo ciągle myślę i szukam wzoru dla zagospodarowania pozostałych trzech kłębuszków Cable w kolorze latte.
Dziękuję za uwagę i życzę Wszystkim dobrego zdrowego wypoczynku w sierpniu.
                                                                      Pa!

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh