Thứ Năm, 6 tháng 8, 2015

Witam w ten szczególny dzień, dla mnie uroczysty ...
W sierpniu szydełko jest na urlopie, żadnych dużych prac nie będzie, będą zaledwie małe poszukiwania wzorów i wzorków.
Często biorę do prania, prasowania, kształtowania, większe serwety które wykonałam kiedyś dla mamy.
Ty razem jest to dawno popełniona okrągła serweta z ulubionych nici Cable5.
Nie pamiętam skąd był wzór, może z zeszytów, może z internetu, pamiętam,
że super się szydełkowało a to najważniejsze. Proszę popatrzeć ...
                                Na mój stolik jest trochę przymała ...
                                a co na szydełku, niewiele bo pierwsze próbki z kolorowych resztek nici ...
Lipiec mi umknął niepostrzeżenie ale mam kilka fotek typu "działkowe klimaty"
cudownie kwitły Lipy
czereśnia dała dużo owoców
                                               papierówek jest jak na lekarstwo, a szkoda:)
                                              czerwone porzeczki uwielbiam na surowo
                        Zapowiada się piękny słoneczny dzień (o tym że deszczu mało nie będę pisać)
                    Dziękując za przemiłe słowa w komentarzach, za dołączanie do grona Obserwatorów
                                        życzę Wszystkim miłego dnia i udanego wypoczynku.
                                                                    Ela :):)

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh