Thứ Ba, 8 tháng 9, 2015

Witam z jesienną aurą, tropikalne upały zamieniły się w niemal arktyczny chłód.
Ta huśtawka meteo na pewno oduczy mnie narzekania na pogodę.

Witam nowe twarzyczki Obserwatorów, dziękuję Wszystkim miłe za komentarze.
Właśnie post miał być o komentarzach ale nie będzie, będzie innym razem.

Ukończyłam serwetę-narzutkę z elementów.
Prawdę pisząc:) w połowie szydełkowania zapragnęłam zmienić jednak kolor nici, ale było już zbyt późno.
Kolor latte, albo żółty byłby ciekawszy.
Zużyłam prawie 4 kłębuszki Cable5, wielkość 11na11 elementów, u mnie 86x86cm.
Wyszła solidna, elegancka, podoba mi się:):)
                                                                wklejam wzór
                                                               małe zbliżonko
                                     Na tę chwilę szydełkowania serwet mam powyżej ...
                                     ale ze mną tak jest póki nie trafię na ładny wzorek:):)
                                     Na koniec kilka balkonowych fotek.
                              Chłodne noce jak dotąd nie zaszkodziły moim kwiatom, kwitną pięknie.
                                                       Dobrego tygodnia, pa!

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh