Thứ Tư, 14 tháng 10, 2015

... kolejny raz wchodzę po długiej przerwie.
Trudno, nie po drodze mi ostatnio z blogiem, nie po drodze z robótkami bo ...
tego "bo" jest dużo, zbyt dużo by zabierać Wam i sobie czas, wyjaśniać opisywać ...
Dlatego witam bez wyjaśnień, witam Wszystkich zaglądających do mnie.
Przygarniam nowych Obserwatorów i wpraszam się do Was.

Jak napisałam na wstępie robótek jest niewiele. Do firaneczki którą pokazywałam doszydełkowałam małą zazdroskę. Zużyłam prawie dwa moteczki Filo 15/3. Fotki już na oknie i powiem Wam, że wygląda to pięknie, nawet zbyt bogato jak na moje małe okienko wciśnięte między lodówką a witrynką.
w pełnym słońcu ...
                                                         kiedy za oknem już ciemno ...
                                dostałam wzorek na ażurowe dzwoneczki, wypróbowałam no i ?!
 W moim regionie śniegu jeszcze nie było, ale było zimno.
Mam nadzieję, że jesień jeszcze wróci i nacieszy złotym blaskiem, rudościami i słońcem.
                                                           Miłego popołudnia, pa!

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh