Thứ Bảy, 2 tháng 1, 2016

... tak jakoś nijako. Brakuje mi tej krzątaniny, pośpiechu ... cóż :):)

Witam w Nowym 2016 Roku, oby był dla Nas dobry, spokojny, obyśmy każdy dzień
witali z nadzieją i wiarą w lepsze jutro.

Ale, ale, nie ma co się śpieszyć, wypada smakować każdą niepowtarzalną chwilę.
Kilka fotek ze świąt;
Pomalutku wracam do większych szydełkowych prac.
Ten model podrzuciła mi jedna z szydełkujących Pań. Z zainteresowaniem zaczęłam szydełkować, bo wzór ciekawy, niczego podobnego jeszcze nie szydełkowałam.
Mam na uwadze jeszcze kilka prac, ale szukam schematu, może któraś z Was ma i może mi udostępnić. Byłabym wdzięczna. Na początek ten model, wbrew pozorom to szydełkowe dzieło;
                               Dziękuję za życzenia i miłe komentarze, do następnego wejścia. Pa!

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh