Chủ Nhật, 17 tháng 1, 2016

.. w prawdzie z niewielką ilością śniegu i lekkim jak dotąd mrozem.
Ale nie ma co narzekać, zaczynają się ferie więc każda ilość śniegu i słońca mile widziana.

Witam Wszystkich zaglądaczy ;) z radością przyjmuję Was kolejny rok w moich skromnych progach.
Dziękuję za miłe komentarze i maile. No, nie zawsze od razu odpowiem, ale jak już pisałam nie zawsze mam dostęp do  komputera.

 Akurat mam okazję ale nic szczególnego do pokazania.
Nadal  szydełkuję serwetę - bieżnik na podstawie schematu zaproponowanego mi przez kogoś miłego.  Idzie wolniutko, wzór jest złożony i właśnie jestem na progu wieńczącej dzieło :) koronki,
pełna obaw jak to będzie, czy obwódka w formie wachlarza nie będzie się marszczyć ...

Postarałam :) się  (jeśli dobrze widzę) o dwa błędy, ale na tę chwilę nie mam siły pruć serwety.
Na to zawsze będzie pora;) chyba za dużo sobie żartuję ?!
Za to będę kasować niżej pokazany Latte-bieżnik.
Piałam o nim wcześniej, że nie wychodzi mi, że będę pruła. I tak się stało, sprułam ale nie do końca.
Po świętach doszydełkowałam to co sprułam z pewnymi zmianami.
Wydawało mi się, że kolejny raz podratowałam kształt, który jak na złość zamiast prostokątny wychodzi mi owalny. Nic z tego po uzgodnieniu z właścicielką muszę poszukać innego wzoru.
Wiem w czym tkwi problem, dlatego po serwecie nie będzie żalu :)
                                                          praca przed zniszczeniem
                                 Dziękuję za uwagę i życzę dobrego spokojnego nowego tygodnia!

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh