Thứ Hai, 1 tháng 2, 2016

... mamy już luty! Do wiosny coraz bliżej :):)

No ... :):) skończyłam  szydełkowanie fantazyjnego bieżnika. Nie obyło się bez kilku małych
wpadek, są widoczne, kłują w oczy, na szczęście tylko mnie i nikomu nie pokażę gdzie je wplotłam ;)
Niech sobie tam siedzą cichutko bo jak się zeźlę to ...

Na początek pokażę dwie małe serwetki wykonane może ... do koszyczka wielkanocnego?
Co? że to już było tylko w innym kolorze, to nic, lubię ten wzór i jak dotąd nie znudził mi się.
Nici jak zawsze biel i resztki koloru  caffe/latte.

A teraz bieżniczek; nici Cable5, wielkość 52/116. Podczas szydełkowania miałam wątpliwości, ale wyprostowały się podczas prasowania serwety ... warto było nad nią popracować.
Dziękuję raz jeszcze Pani która zachęciła mnie do pracy i podrzuciła wzór.
Dzisiaj jak na razie mamy bezsłoneczny szary dzionek i fotki wyszły mi nie takie, ale co tam ...
                        Kolejne kolorowe nici czekają na wiosnę, udało mi się kupić za dobrą cenę ...
I to chyba wszystko co mam do pokazania i powiedzenia. Dziękuję Wszystkim że wpadacie z dobrym słowem, dziękuję że i ja mam zaszczyt u Was bywać. Dobrego, spokojnego Lutego:):)

Dziękuję za miłe komentarze i zgodnie z obietnicą załączam schemat małej serwetki;
źródło Sabrina Robótki4/2009

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh