Thứ Năm, 3 tháng 3, 2016

... jeszcze nie wiosna, ale już coraz bliżej :):)

Witam wszystkich i dziękuję że wpadacie. Niesamowicie miło jest zaglądać do Was,
gdzie pierwsze już wiosenne dekoracje, gdzie fotki pierwszych wiosennych roślinek.
U mnie na parapecie też zrobiło się zielono, kiełkują zioła.

Robótkowo mizernie; na dwa tygodnie problemy zdrowotne wyłączyły mnie z aktywnego życia.
Nie umiem szydełkować leżąc, ale pocieszałam się czytaniem książek.

 Czy coś jeszcze wykonam ładnego? Wczoraj zaczęłam szydełkować małą serwetkę, gazetka zapowiadała że wzór będzie oryginalny i chyba jest ... więcej o serwetce gdy skończę szydełkować.
Kolejny rok szydełkuję na styropiankach, bardzo to polubiłam. Wykonałam trzy zestawy, pierwszy pokazałam wcześniej. Kolejny jest w odcieniach żółtych - pomarańczowym i w odcieniach fioletu.
i jeszcze mój kaktus, no jakże go nie uhonorować kiedy tak pięknie ponownie zakwitł :):)
Przez kuchenne okno obserwuję jak Srocza para buduje sobie gniazdo, a jak się pięknie wspomagają,
aż miło popatrzeć. Fotka może niezbyt wyraźna bo robiona przez szybę.
                        Dziękuję kochani za uwagę, Wszystkim życzę zdrowia i ciepłego słoneczka.

Jeszcze słowo o schematach. Proszę się nie zrażać, że nie od razu odpowiem (taka moja uroda :):)
czy nie wyślę schematu. Nie zawsze w porę zauważę, że ktoś o to zabiega.
Proszę odezwać się ponownie, nie będzie żadnego problemu :):) Pozdrawiam.

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh