Thứ Sáu, 11 tháng 3, 2016

... małe serwetki będą jeszcze co najmniej dwie. Taki czas:):)

A ja witam nowego Obserwatora i zapraszam do częstych odwiedzin.

Jeszcze szaro, jeszcze zimno ...
Dzisiaj widziałam i słyszałam dwa żurawie lecące dumnie nad nasze jeziora (domyślam się ).

Rustykalna, nazwa z gazetki SR zeszyt nr 4/2009, średnica 29cm, nici Cable5, szydełko 1,25.
Coś zaczęłam z małych elementów, wygląda nawet nawet, zwłaszcza łączenia ...
                                Tak jakoś nie mam sił i chęci by wziąć się za wiosenne porządki ...
                                mam nadzieję, że to mi przejdzie :):)
                                Wszystkim życzę miłego, ciepłego weekendu i dziękuję za uwagę.

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh