Thứ Năm, 24 tháng 3, 2016

Wszystkim  składam ...

                                        Serdeczne życzenia, smacznego jajka,
                                        mokrego dyngusa oraz pełnych
                                        wiosennej radości i nadziei
                                        Świąt Wielkiej Nocy!

Na ostatnią chwilę wykonałam trzy nieduże serwetki, urzekły mnie wzory ...
a że serwetki na dwa wieczory szydełkowania, uwinęłam się i są :):)
Wszystkie wzory zaczerpnęłam z gazetek, nici Cable5.
  Od tego wzorku może się zakręcić w głowie jakkolwiek to odczytacie ...
I jeszcze jedna, pamiętam, że wykonałam już ten model,
serwetka zawędrowała nie pamiętam do kogo, wzór jest cudny i nieco trudny
ale warto było szydełkować ponownie  ...
                                                      Na koniec koszyczkowe dekoracje;
                                            Dziękuję i jeszcze raz najlepszych zdrowych świąt!

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh