Thứ Bảy, 14 tháng 12, 2013

Witam Wszystkich i dziękuję za przemiłe komentarze.
Różnie to bywa z moim komentowaniem, ale jak pisałam blogger nie zawsze pozwala.

A ja, wykonałam kilka kordonkowych bombek, wyszły mi całkiem kształtne.
Balonik ujarzmiony :)
To moje pierwsze bombki i zarazem ostatnie prace szydełkowe w tym roku, pora odpocząć ...

Ozdobione czerwienią;
Ten wzór bardzo mi przypadł do szydełka, bombka wyszła duża i kształtna.
 Na koniec kilkanaście kolorowych bawełnianych  gwiazd.
Wprawdzie nie lubię szydełkować takimi nićmi, ale jak trzeba to trzeba :):)
zaczęłam bez przekonania;
na koniec połączyłam zieloną nicią i wyszedł łańcuch ozdobny, na ...
I tym kolorowo-bombowym akcentem kończę ten post.
Wszystkim życzę samych udanych prac i dużo radości w przedświątecznym tygodniu, powodzenia!

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh