Thứ Hai, 18 tháng 11, 2013

... dla Wszystkich.
Dziękuję za miłe słowa w komentarzach i witam nowe twarze Obserwatorów.

Do pokazania mam jeszcze kilka śnieżnych ozdób i to będą już wszystkie,
pora wykonać coś użytecznego.
Odrobinka gwiezdnego pyłu ...
Bombowa kula, biało-srebrna nić przykryła styropian, mnie się podoba :)
Wykonałam jeszcze białą kulę, ozdobiłam srebrem, ale nie zdążyłam ofotografować :)
Jak Wiecie z drutami jestem lekko na bakier, ale zaczęłam coś z kupionej kiedyś włóczki,
będzie to szal, prosty wzór, prosta robota ...
... jeszcze niespodzianka od Kogoś miłego ...
kolorowe kordonki dla mnie, piękny piórnik dla mojej wnuczusi po brzegi wypełniony uśmiechem :)
Dziękuję!
Czy i Wy drogie Panie macie problemy z zamieszczaniem komentarzy,
mnie blogger wyrzuca niemiłosiernie w e-przestrzeń ...
Dobrego tygodnia już Wszystkim życzyłam, zatem Pa!

0 nhận xét:

Đăng nhận xét

nghe nhạc trực tuyếnNấu món chay | học nấu ăn DJ - Ảnh đẹp | xalotinnhanh